Eylulakbas öğrendikten 5-6 gün sonra bıraktım tamamen, ilk başta azaltayım bırakırım dedim ama baktım öyle olmuyor o işler, bıraktım, özledim, sonra iğrendim, ilk trimester bitince mide bulantılarım azaldı ve tekrar kendisini aramaya başladım ama sanki alıştım da sigarasızlığa, canım çektiğinde çocuğumun eline sigara vermişim içiriyormuş gibi gözümde canlandırıyorum, kendimi tutmaya çalışıyorum, emin olun ben bırakabildiysem siz de bırakırsınız o kadar söylüyorum. Mesela şimdi yazarken de düşündüm o psikolojik bi tane yakma talebi geldi icimden ama umursamıycam ve geçicek, ilk döngüyü kırarsanız gerçekten kolaylaşıyor. Zor mu zor evet ama elbet bir yerde kolay olacak merak etmeyin.