Yagizinannesi_ Güneş almayan bir oda seçersiniz sizde, Benim odam caddeye ve ana yola doğru bakıyordu. Zorlayınca denizi görüyorduk yani. Acayyip güneş alıyordu. Arka tarafa bakan odalardan seçin. Ben diğum yaptiğimda arka tarafta bir idaya giturduler beni ilk. Odaya girer girmez çıkarttılar. Meğersem eşim diğer tarafta oda istemiş. Neymiş oğlu deniz manzaralı odaya gelsinmiş😅. Anam ağladı o odada. Normalde ikinci gün ikindiye diğru cikicakrim. Dilekçe imzalayıp oğlen çıktım. Bana kalsa daha erken cikardım ama büyük tuvalete çıkmadan bırakmadılar.