Ozlem1993 Sedaagktg yani bilemiyorum herkes öylr birşey olcak diye birşey yok tabi ama insan ya olursa diye korkuyor 🙄
Zeze03 Sedaagktg hazır olmak istedim nolur nolmaz diye zaten çok çıkmıyor artık cnm cikarsa da tekrar uğrarım
Zeze03 Sedaagktg benim ikinci gebelik ilki sezeryandi ikinci de sezeryan olursa 38 içinde alacak o yüzden de biraz vakitli aldırdım sizin ilk mi gebelik ssvd deneyecgiz ama inşallah nasıp olur banada duanızı eksik etmeyin lütfen
Sibsibella Sedaagktg bir hafta da çıkmaz yani benim çıkmıyor tamamen çıkması neredeyse bir ayı buluyor lohusaylen rahat ederiz
Sedaagktg Zeze03 benim de 2 ci sezeryan olacak 38*6 da alacaklad benimkinide hepimize dua ediyorum canım saglikli sihatli kucağımıza alalım inslalah