Herkese merhaba. 34 haftalık hamileyim. Gecen haftalarda doktorum bebek 2 hafta geriden geliyor demişti onun icin perinatolojiye yönlendirdi gittik orada da sadece karin çevresinin 2 haftan geriden geldiğini söylediler. Basına bu durum gelen var mı varsa nasıl bir yol aldınız doğum nasıl oldu. İlk kızım normal doğmuştu bunuda normal istiyorum ama normal oluyor mu gününden erken yada gec mi geliyor 2 hafta geri olunca ? Basına gelen varsa yazarsa cok sevinirim. Doktoruna sor diyenlerde olacaktır ama doktor randevuma daha var annelik iste o zamana bekleyemiyor insan merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler