Merhaba arkadaşlar ben 26 Şubat da Reglim bitti Ve 1 hafta sonra çok az kanama geldi aldırış Etmedim ve şuan Adetim 4 gün gecikti Bebek düşünüyorum 6 aydır Bugün 2 tane test yaptm biri Erken gebelik testi baya 2. Çizgi belirli çıktı kaset test yaptm 2. Çizgi çıktı ama çok net değil Yarın sabah Kan vercem Sizce doğru çıkıyor mu Testler Dayanamadım yarını buraya da bi sormak istedim Aramızda tecrübeli Annelerimiz var ben henüz daha 22 yaşındayım ve tecrübesizim O yüzden bilgilerinize ihtiyacım var 🥹♥️