Hanımlar doğuma daha var ama normalde ben mama götürmeyi düşünmedim meme veririm diye öyle ki biberon bile götürmeyecektim fakat sarılık muhabbetinden dolayı çok korkuyorum kimi anne mama götürmüş bir mama bir meme şeklinde dönüşümlü yapmış benimde mi öyle yapmam lazım sarılık olmasın doysun diye olur mu o şekilde memeyi reddetmez değil mi? Ya da mesela anne göğsüne uygun avent tarzı bir biberon alsam hem mama hem meme şeklinde olur mu lütfen akıl verin eşimle aramda kan uyuşmazlığı da var üstelik daha da riskli grubunda sanırım bizde sarılık