Bugün bende yaptırdım 10.40 gece aç verdim ilk. Eczanden glikoz suyunu aldım içtim 1 saate anca içersin içtin gubi 1 saay sonra gel dedi gittim öğle arasından geldikleri gibi verdim. 1 saat sonra birdaha gel dedi 2 de gittim son kan içinde ama artık tansiyin seker düştü galiba benim bayilicsk gibiydim yanıma çikolata alıp kan alındığı gibi orda yedim az bekleyip kalktım sonuçlar 1 saat çıkar dedi hepsi cikasiya doktor gitti bende Perşembe gidecem