momofmychildren ben boy olarak 159 cm civarındayım hamilelik öncesinde aslında 51 kg civarındayken uzun bir yurtdışı tatilim olmuştu ve oradaki kötü beslenmemden dolayı 55 kiloya çıkmıştım, döndüğümde hemen veririm dedim ama gebeliğimi öğrenince durdum, kendim için fazla bir kiloydu ama hiç kusmadığım için de kilo kaybım olmadı, şimdi 15. Haftadayım 57kg civarındayım böyle giderse ileride daha çok kilo alınıyormuş sanırım, siz nasıl korudunuz? Mesela karnımı şiş hissediyorum ama bu daha bebek değil çünkü doktor bebeğin bu haftalarda aşağıda olduğunu söyledi, ödem diye düşünüyorum, ödem için birşey yapıyor musunuz? Zayıf diye nitelendirilen 45 kilo olan arkadaşım 40 kilo almıştı gebeliğinde o sebeple neler yaptığınızı bilmek isterim önlem olarak