Kızlar ya evlendiğimden beri bıktım artık sürekli mantar oluyorum eşli tedaviler fitiller haplar özel ilaçlar soğan suyu sirkeli su kekik suyu ne denediysem kurtulamadım kafayı yicem artık.. geçen sene bi geçti gibi oldu 6-7 ay bişey yoktu ama şu iki aydır yine yapıştı yakama tam geçti diyorum adet sonrası yine başlıyor napıcam ben bi fikir verin önerilerin hepsine açığım tükendim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️