Cntkyaa 36+4deyim emzirme dönemine geçmeden doğum yakınken boyatacağım hatta boyalarım dün geldi kargoyla kuaföre götüreceğim orada boyanacak zaten tek renk boyatıyorum senelerdir siyah saçım o da beni doğumdan sonra baya götürür diye düşünüyorum 1 senedir saçıma ellemiyorum çünkü bakalım o da aradan çıksın