Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 2 buçuk ay alıyor 1 hafta önce aşırı kaşık ağrım vardı adet olacak gibi lavoba sonrası bir kaç damla pembe kan geldi devamı gelmedi sonrasında bir kaç gün sonra kahverengi lekelenme gibi oldu yine devamı gelmedi ara ara kasık ağrım oluyor ama gelen giden yok bu durumu yaşayan var mı