Sermec27 neden bu kadar sinirlendiğinizi anlamadım, ben ister miyim sizin kaybınız olsun, sizinle birlikte üzülürüm. Siz de biliyorsunuz ki gebelik psikolojik olarak normal bir bireye göre farklı yaklaşımlar yaptığımız bir dönem. Normal zamanda algıladığımız şeyler ile şimdi algıladığımız şeyler farklı olabiliyor. Ben bir çözüm önerisi getirmek istedim, diğer arkadaşlar da çözümün var olduğunu söylediler ve teşekkür ettim. Ben kati suretle, kaldırılmasını istemedim, başlıkların üzücü olabileceğinden bahsettim, öyle zamanlar oluyor ki o başlığı gördüğünüzde kendinizle bir bağ kurup bunu düşünüp kaygılanabiliyorsunuz. Niyetim kötü değildi. Sanırım zaten sizin kızgınlığınız da bana değil, başka.