Oykum94 Kizlar 29 haftalik hamileyim iki hafta once seffaf sivi geliyordu gecen hafta sariya dondu simdi gogusumden hem seffaf hemde beyaz sut geliyor ? Bilgisi olan varmi acaba erken dogum belirtisimidir ?
nursumdem Oykum94 sanmıyorum canım benim de 32 den beri geliyor 39 oldum hala doğum olmadı vücudumuz kendini bebeğe hazırlıyor sadece göğsünüzle oynamayın doktorum bana öyle söylemişti
Sainmizgin Oykum94 bence normal benim çok yeni olmasına rağmen göğsümden süt geliyor ama sağmayın derim
Oykum94 Tesekkur ederim kizlar … Hayir sagmiyorum arastirdim cunku iyi degilmis sadece erken dogum vs olabilirmi acaba diye cok suphe ettim
Sainmizgin Oykum94 yok canım benim oğlumdan son ayıma kadar oldu bu hamileliğimide böyle öğrendim korkma canım yani 🥰