HaticeAlaahin Btl42 ben girdim doktorumda orda zaten. Baska bi uzman yapti 25-30 dk surdu. Bebegi net gormeyi bekleme siyah beyazdi. Ama ölcüm yaptikca bilgi verdi her baktigi organi soyledi. 120 tlydi.
Seydaruzgar Btl42 farabiye gittim ben canim 250 tl ya baktılar yaklaşık yarım saat sürdü yanında babası da girebiliyor en sonra renkli olarak yüzünü filan gosteriyo çok ilgilendi bizimle tavsiye ederim gidersen
Btl42 Destina21 evet bende oraya gidiyorum zaten ama doktoruma sormayı unutmuşum doktor kendisimi yapıyor
MrsArslan Evet radyoloji uzmanı yapıyo büyük bi beklenti içinde gitmiştim ama normal ultrasondan açıkçası bi farkı yoktu
Btl42 HaticeAlaahin peki cnm sadece seni mi aldı yanına eşin girebiliyor mu birde doktorun adı neydi bazı doktorlar çok detaylı bakıyormuş
HaticeAlaahin Btl42 o gun hastaneye yalniz gitmistim tahminimce almiyor. Bi tane ona bakan doktor var dogum katinda erkek 40 45 yaslarinda