Çok saçma bir durum hamileliğin başlarında söylenmesi gereken şeyi ortada söyleyip insanın psikolojisini bozuyorlar
Bana da 21 haftalikken söyledi doktor bide özele gidiyorum ben
12 haftadan beri rahimde baskı hissediyordum hep söyledim birşey yok dedi yolladı ayrıntılı ultrasonda başka doktor söyledi