Brlasen 59 la başladım gebeliğin başında kusmam çok oldu 53 e düştüm 22 den sonra aldım 60 kg ye geri döndüm 😄😄😄60 ile devam bide şeker çıktı o yüzden protein ağırlıklı sebze ve süt yoğurt ağırlıklı besleniyorum diyete uyunca. 65,67 ile girerim en fazla doğuma hayırlısıyla inşallah nasip olursa. Çokta zayıf değilim 1.59. 😄boy 59 kg gayet tombiğim bebiş te 26+3. Ama geç döllenme idi 25+4 gözüküyor dedişimdi bugün gittim 828 gr Olmuş boyu geçen hafta da 28 cm di Güzel ilerliyoruz bakalım zaman ne getirecek bize ☺️