Dml991 ben , 16. Haftaya kadar böyleydi birde çalışıyordum , göz altlarim morarmisti uykusuz kusmalar , tansiyon 8)5 yemek yemiş haliyle , sürekli yığılma hissi ama çalışıyor olmak , eve gelip bir çorba koyabilmek ocağa ve kaçmak mutfaktan 😔 iş yerinde artık birgün hüngür hüngür ağlamaya başladım herkes korktu yoruldum çok yoruldum artık dedim uykusuz aç kusmak sürekli , ilkngebeligim ve bebeğimi coknbekledik ama bazı gebelikler zor geçiyor malesef