Melike2535 Kızlar ben 2021 Haziran’da evlendim ama nikah tarihim 2022 Şubat iki kimyasalım var bir aşılama yaptirdim tutmadı tüp bebek yaptırmak istiyorum maddi durumum yok devlette yapiliyomus ama şartları nedir bilmiyorum 3 yıllik evli olmak gerekiyo sanirim Haziran’da üç yıl olucak ama nikah tarihim sıkıntı olur mu
papatyaolsun Melike2535 resmî nikah tarihininizin 3 yılı doldurmuş olması gerekiyor, eşinizin veya sizin 900 sigorta prim gününü doldurmuş olmanız gerek, 23 yaşından büyük olmanız gerek, 2 iğneli aşılama olmanız ve hiçbir şekilde gebe kalamamış olmanız gerek
Mine38 Melike2535 Melike2535 amh değerinize baktırın 1 in altında olursa devlette aşılama şartı aramıyorlar sadece 900 gün sigorta şartı var
Melike2535 papatyaolsun ama kimyasal geçirdim ben iki kere bı sorun olur mu bide eşime ne dediysem adamın umrunda değil bu sigorta yalvariyorum yatır diye
papatyaolsun Melike2535 canım kimyasalla ilgili bi bilgim yok ama nereden bilecekler ki kimyasal geçirdiğini. E nabızda falan yazıyor mu. Bence bir şey olmaz. Ama sigorta prim günü önemli. Rapor çıkarıyorlar ücret ödemiyorsun, aşılamaya da ödemiyorsun devlet hastanesi yapıyor
Nergizos blkesr10 @Mine38 anladım canlar. Biz hep cepten yaptırıyoruz herşeyi zaten de acaba dedim birşeyi kaçırmış olmayayım. Havuz yapılıyor ikinci kez opu olacak. Yarın kontrolüm var bakalim