Hamisbayan Brcnrcvs111 ben 24 te yaşamıştım aynısını ayaklarıyla baskı yapıyormuş doktorum öyle söylemişti
Brcnrcvs111 Hamisbayan ama benim için bu daha erken değil mi yere oturmuştum acaba üzerine baskı mı yaptımki
Hamisbayan Brcnrcvs111 hiç geçmeyen bir ağrıysa kadın doğum acile gidebilirsiniz ama belki oturuş şeklinizdende olabilir
Brcnrcvs111 Hamisbayan şiddetli değil hafif hafif şiddetlenirse giderim de ama neden olur yaşayan var mı
mineoksuz11 20 haftalıkken ilk olmuştu benimde biraz fazla yürüdüğümde aşırı ağrıyordu doktora söyledim ultrasonla bakarken kafası tam gösterdiğiniz yerde ondan acıyordur kafa çok acıtıyor maalesef dedi ama tabi bence takip edin öyle olmayada bilir
Fatmaa0031 Brcnrcvs111 bebek baskı yapıyormuş o büyüdükçe ağrı oluyormuş bazı hamilelerin vücudu taşıyamıyormuş
yelizoo Bende de var sağ karın üstü kaburga kısmı ve 16 haftalıktan beri benim karaciğer yağlanması çıktı hâlâ çekiyorum. İnşallah Bebek baskısıdır sizinki 🥰
Brcnrcvs111 yelizoo aaa geçmiş olsun benim tam göbek deliği hizasındaydı öyle geldi geçti sizin tam neresi
yelizoo Brcnrcvs111 gelmiş geçmiş olsun 🥰 Benimki sağ tarafta göğüs altında öncelerde doktorum bebek darlastiriyordur kaburgana baskı yapıyordur diyordu ama ultrason genel cerrahi sonucu karaciğer yağlanması olduğunu öğrendim