Doğumum çok da yakın değil ama (86 gün kaldı gözüküyor) bol bol yürüyüş yapmayı planlıyorum çünkü yürüyüşle öncesinde çok kilo verdim hem ruhen de çok iyi hissediyorum bebişim zaten yaz bebeği onu da alıp çıkarım inşallah (umarım hayaller hayatlar olmam 😅)