ozge111111 iki doğum yaptım biri kendi sancımla diğeri suni sancıyla. Sancı düzeyi ikisinde de aynıydı, başta daha uzun aralıklarla hafif sancılar oluyor. Doğum anı yaklaştıkça sancı şiddeti artıyor ve sıklaşıyor tabi son anlar zorlaşıyor hâliyle. Kendine inan ve asla pes etme, en zor anında bebeğin doğacak çünkü zaten ❤️