biranne__ Ay hiç beklemezdim böyle bir şey ama oldu. Eşimle Güney ismine karar vermiştik ama şimdi birden Beyazıt olsun demeye başladı. Hiç bilemedim şuan. Sizce nasıl bir isim Beyazıt ismi…
biranne__ Alynq ya o kadar kötü değil evet anlamı da güzel ama çok garip ve ağır sanki ya umarım değişir fikri