desertrain Çok şükür kavuştum 8.5 yıl geçti şuan 2. Gebeliğim ilki gibi kolay olsun diyorum hep suni sancıdan sonra psikolojik olarak etkilenmişim 1 hafta boyunca uykumda karnımı tutup inlemişim sadece 1 hafta sonra geçti eşim çok uyandırırdı beni ağrın mı var diye yoo deyip uyurdum ondan korkuyorum sadece şuanlık