Ozbekasena Selam kizlar tüp bebekle hamileyim rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasib eder inşallah kanama herkeste oluyormu ben 6 haftada oldu önce pembe sonra kahve döndü kalp atışı duydum kanama alanında yoktu kan uyuşmazlığı varmış iğne yaptırdım kesildi
tugeyli Ozbekasena bende tüp benekle hamile kaldım bende 10. Hafta da ve 8. Jaftada yaşadım 8. Hagtada pembe kahverengi karoşık az bi kere geldi gecti ama 10. Haftada 13 saat süren taze kanama yaşadım tüp bebekte olabiliyormuss içerde de kanama ve pıhtım vardı o kanamayla pıhtıyı attım ama 12. Haftayı atlatınca rahatlıyırsun 🙏🏼
cLearQueen Selam kızlar ben de tüp bebiş gebesiyim 9 haftalık 😊 Allah biz ve bizim gibi olanların emeginı boşa çıkarmasın 🥰
Ozbekasena cLearQueen amin canm rabbim hic birimizin emeğini boşa cikarmasin sağlıkla kucaginiza alalım bebislerimizi