Merhaba kızlar bu ay rahim filmi çektirdim ve bugün reglimin ilk günü çok az kahverengi leke geldi. Reglimden 10 gün önce ağrılarım başlar ilk iki gün üç tane ağrı kesici almadan duramam ne yazık ki🤦🏼♀️ ama şuan hiç ağrım yok önceden de olmadı, çektirdikten sonra bu şekilde ağrısız regl geçiren oldu mu kötü bi şey değildir dimi bu 😄 rutinin dışına çıkınca bi gerildim 😄