29 haftamdayım böyle nefes aldıkça karnımız sağ ve sol tarafları yırtılacak gibi hissediyorum zaten bugün Bebeğimin hareketlerinde çok kısıtlı hissettim Normalde aşırı aşırı hareketli olan bir bebek ve Karnımın böyle bir yeri değil de komple her yeri Sem Sert ya aklıma kötü bir şey getirmek istemiyorum belki normaldir bugün biraz stres yaptım Belki onun etkisidir ama böyle Kasıklarımda karnımda hafif hafif bir sızlamalar var elimde hafif ağrı var