Hilaldabaan benim 18di, 12ye düştü. 3 cm acilma ile beraber. Acilma hala ayni 1 haftadir. Bu yuzden ben de nidikat, progestan ve baska ilaclar kullaniyorum. Bana da ciger gelistirici, magnezyum verdiler hastanede. 1 hafta yatısım oldu. Simdi evdeyim, dinlenmem gerekiyormuş sürekli tansiyon ölcümü vs. Normalde tansiyonum da yok hala da yok ama ölçüyoruz gebelik zehirlenmesi vs olmasin diye. 34’e kadar dayanmaya calisacagiz insallah. Suan daha 29 haftaligiz🥹