CerenEkin Gebelik şekerim çıkmıştı doktor 6 ünite insülin verdi. Sonrasında haftaya tekrar gel dedi. Böyle her hafta gidecek miyiz acaba kontole, ne zaman belirli bir doz ayarlayıp çağırmayı bırakacak? Her gitmeye geriliyorum
Sermec27 CerenEkin normalde ilk önce diyet verilir eğer diyetle düşmezse insülin başlanır yanı benim öyle olmuştu ikinci oğlumda şeker çıkmıştı diyet yapmıştım doğuma kadar son 1 Ayımda doktor insülin vermişti şimdi yine çıktı şekerim şimdilik sadece diyetle ilerliyorum 4 haftada 5 kez sınırı geçtim bakalım doktor insülin verir mi bu değerlere bilmiyorum
CerenEkin Sermec27 bana da diyet verdi ama sonrasında insülin verdi şimdi açlık max 100 tokluk max 150 çıkıyor bakalım ne yapacak… dozu arttırır belki ama diyet çok düşürmedi maalesef
Sermec27 CerenEkin yok ikinci oğlumda suyum fazlaydı onda da şekerim çıkmıştı bunda suyum fazla değildi bakalım 30 Mart’ta kontrolm var inşallah hala normaldir