Kızlar çok mutsuzum ve korkuyorum günümü tamamladım 40haftama girdım ama sancım yok ağırlığım çok yürümek kalkmak oturmak hersey çok zor geliyor doktor 3gunde bir gel dıo kontrole devlete gıdıyorum özel 26mart doğum dedı devlet hastanesı beklıyor bende çok korkuyorum ya kakasını yerse ya bırsey olursa dıe çok endişelenıyorum ne yapmalıyım