Jasmin2024 Burada bacaktan süzülür, bi anda gelir vs diyenler olacaktır. Asla herkeste böyle olacak diye bir şey yok. 36+6 da Pazartesi günü doktor kontrolüm vardı ve suyum vs herşey normaldi. Perşembe gününe kadar hep iç çanaşırım ıslaktı çok aşırı değil idrar kaçırmışım gibi düşünün, bir yemek kaşığı kadar bazen 2 vs. Doktoruma yazdım mümkün olabilir mi, kontrole gelmeli miyim diye. Oda doğumhaneue gel bir kontrol edelim dedi. Kontrole gitmemle suyumun geldiği anlaşıldı ve doğuma alındım. Asla suyumun geldiğini hissetmedim, bacaklarımdan da akmadı.