Koalams Tsh düşük çıktı yükselmeyince ilacı değiştirdiler ve thyromazol diye bi ilaç verdiler moralim bozuluyor bebeğe zararı olucak diye sizde varmı bunu yaşayan 17 haftalık hamileyim
Eminesahin1 Koalams bende de tsh düşüktü hiç ilaç vermediler hep kan alıp baktılar ama ilaç kullandırmadılar kusmalarım geçince tsh da düzeldi bidaha da baktırmadım bende şuan 30+6 haftalık ikizlere hamileyim
Merve1414 Koalams benimde yüksek çıkıyor 2 aydır ilaç kullanıyorum düşmedi doktor dozunu yiksellti dün 1 ay sonra tekrar baktiracam
Koalams Eminesahin1 evet sizinde düşük çıkmış hiç ilaç kullanmadan yükselmiş herhangi bir sıkıntı olmadı yani ne güzel maşallah kaç haftalıksınız
Yumak1 Normalde hamilelikte düşük olmasi gerekmiyormu ya ben ilkindede şimdikindede ilaç kullanıyorum çok fazla yüksek olmadığı halde
Eminesahin1 Koalams şuan 30+6 yani ilk aylar düşüktü ne zaman kusmalarım bitti normale döndü yani doktorda kusmaya bağlı dedi