24 haftaya kadar bebek hareketleri düzensiz hissedilebilir bunu doktorlar bu bile söylüyor. Doktorunuza danışın bence bazı doktorlar gerek yok diyor kimisi yaptır diyor. Benim doktorum yaptır dediği için yaptırdım bide deprem ülkesindeyiz Allah korusun anı bir acil durumda steril ortamda olmaya biliriz diye düşündüm. Şükür bir sıkıntı olmadı bende iki doz sonrası. Ama kesin bir şey diyemem Tabikide senin açından .