Tugba_turk46 CananKrkm bence şart canım hem kendin için hem bebek için iyi olur ben oğlumda 2 dozunuda yaptırdım
Buse344161 CananKrkm Sana kalmış ama doktorum kesinlikle yapdır bebeğe zararı yok dedi sağlık ocağı da yapdırmam için 2 kere arayınca ilk dozu istemeyerek yapdırdım ama hiç bi kötü bişey yaşamadım bebeğimde gayet iyi korkulucak birşey yok oyüzden 2. Dozuda yapdıracağım busefer kendi isteğimle 😀
CananKrkm Dicle06 yaptırmak gerekiyor diye okudum hep ileride bebek için riskli oluyormuş bende kararsız kaldım
ngksu Bencede şart,doktorculuk oynamak oluyo diye bakıyorum artık burdaki şeker yüklemesi şart mı tetanoz şartmı diyenlere 😂 hiçbirimiz başımıza ne geliceğinden ya da içerde neler olduğundan haberdar değiliz işi bilenlere bırakalım🤌