kızlar panik atağım var 36. haftadayım asırı sitres sardı simdiden devlette gidiyorum kontrollere ama önceki sezeryanım özelde olmustu simdi ikilemde kaldım ne yapsam sizce devletdeki hastanede odada tuvalet yok birde kime denk gelirsen o yapıyo ameliyatı kendi doktorum yok rasgele gidiyorum