Kızlar 12.haftaya girince doktorum d vitamini hap olandan yazmıştı içinde 50 kapsül olandan ben günlük içiyordum az kalınca tekrar yazdırdım ama hiç bir eczane vermiyor elimds var gözüküyormuş 8 hazirana kadar 2 güne bi alınması lazımmış ben yanlış mı içmişim?