Tugbaasli 34 haftalık gebeyim son zamanlarda sol el bilek ve baş parmağımda aşırı kasılma uyuşma olmaya başladı bunun için ateller varmış aranızda kullananlar var mı kendiliğinden geçer mi önerilerinizi alabilir miyim