Kızlar 1 hafta gecikmem var 23 martta beta verdim 68 çıktı 25 martta yine verdim 117 çıktı bugün yine verdim 245 çıktı kese görünmüyor doktor haftaya tekrar bakalım ama gecikmene göre kese görünmesi lazım dedi haftaya tekrar bakacağız kimyasal gebelik olabilir beta da düşük dedi bu durum başına gelen var mı ne olabilir çok üzülüyorum😕