cgnduru Ben kızıma 1 sene 3 ay sonra hamile kaldım, Bu bebegimede tam 1 sene sonra hamile kaldım. İlk günden hamile kalabilenlerden değilim nasip ne zamansa o zaman oluyor demekki🤣🤣🤣🐣
zumraninannesii cgnduru ben 2 yıl sonra hamile kaldım şimdi kızım 13 aylık ve 21+2 haftalık tekrar hamileyim hayırlısı olsun ☺️☺️
Alpsmommm cgnduru evlendim 6ay sonra hamile kaldım oğlum doğduktan sonra 4.5 sene korunduk korunmayı bıraktığımız ay hamile kaldım oğlumda zor hamile kaldım ama kızımda ilk aydan hemen tuttu rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah
cagla24 Koalams bende 16+5 😂 oğluma da tam 4.ayda kalmıştım o ekim doğumlu kızım da eylül doğumlu olacak nasipse 🥰
Koalams Kızlar tiroid ilacı kullanan varmı aranızda acaba benim tsh düşük çıktı tiroid ilacı kullnıyorum moralim bozuluyor
Sinemyksl Koalams ben kullaniyorum 1.5 yıl olmadı benimde ona bağladı doktorlar rahim filmi cekilecegim ay hamile olduğumu öğrendim
Beybun_29 cgnduru evlenince ilk beş altı gün korundum sonra regl oldum reglden sonrs korunmadim ve ilk aydan hamileyim 10 Ağustos evlilik 20 Ağustos son regl tarihim
Beybun_29 Koalams ilk test negatif çıkmıştı sevinmiştim eşim üzüldü ama erken bir testi o üzülunce üzüldüm sonra aşırı sancım oldu ya hiç çocuğumuz olmazsa ilerde diye korku yaşadım tekrar test yapınca olumlu çıktı hem sevindimhem vok erken dedim evlilik neydi özel neydi karı koca olmak yani düzgün anlamadan gebe kaldım 🤷♀️ sonra ilk üç ay iğrenç bir dönemdi o kadr kötü oldum ki bebeğe seviniom ama halime ağlıyordum kadın gibi hissetmiyordum kendimi eksik hissediyorfum kokulardan dolayı temizlik yapasim yoktu bakım konusunda kendimi saldım hiç biyle hayal etmemiştim ben oysa çok güzel gecelikler almıştım hepsi hala pakette duruyor 😂 ama bebeğim iyiki var geçti o zamanlar çok şükür eşimin de desteği ile şimdi diom iyiki yaptım yaş 27 olunca ya ilerde hiç olmazsa korkusu yaşadım için korunmayi isteğimle bıraktım eşim ne zaman istersen demişti 😊
Simge16 İlk oğlumda 3 ay sonra kızımda tek ilişkide😆 Allah isteyen herkese tez vakitte nasip etsin inşallah
cgnduru metemom_ anladım canım bende korunmasiz sordum. Benimde öyle korunmasiz 1 sene 3 ay ve 1 sene geçti.. bende catlatma iğnesi falan vurdurdum 3 kere ise yaramadi sonra bıraktım vazgeçtim öyle hamile kaldım ikiside kendiliginden oldu😀