mrssyncaa Kızlar merhaba,geçen çarşamba öylesine bi sebepten hastaneye gittiğimde hamile olduğumu öğrenmiştim 63.8 cıkmıştı betam bugün yani 6 gün sonra 609 olmuş sonuçlarım doktorum çok iyi gelişmiş dedi kese felan görünmedi daha ama ultrasonla bakınca hamile olduğun belli zaten dedi bi de geçen hafta gittiğimde ultrasonla baktığında rahim duvarın çok kalınlaşmış demişti de test yapıp hamile olduğum çıkmıştı😂 ne olcak benim bu durumlarım kızlar🥰 şimdiden yazan bilgilendiren herkese teşekkür ederim😇
sudamlasi mrssyncaa Hayırlı olsun.. Allah sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin ama acil başlığını sadece doğuruyorsanız açabilirsiniz😌😊
Seda5892 mrssyncaa hayırlı olsun canım benim doktorum beni haftaya sesledi kese için değerlerin 6 binlerce gelmesini bekliyor normalde 2 bin de görünür demişti 🥰
mrssyncaa sudamlasi mazur görün biraz zaman sonra oldu hoş karşılamak lazım böyle merakları cahillikleri bence😊
Ozdenaz 1000 üstü ve alttan muayene ıle kese goruldu 10gün sonra kalp atıısı ıcın cagırdı folik asit kullanın bu arada
mrssyncaa Ozdenaz ya alttan muayne sıkıntılı değil mi ben öyle duydum,folis asitle progeston kullanıyorum canım zaten
seyma281015 mrssyncaa alttan muayenenin hiçbir zararı olmaz olamaz. Artık anons edecem yeter 😄 doktorun keseyi görmediği halde hamile olduğun belli zaten demesi de ilginç geldi bana 🤨
Ozdenaz Alttan muayene hıcbır sıkıntısı yok kulaktan dolma şeylere ınanmayın dr lar tehlıkeli olsa bakarmı? Ben 8. Aydayım alttan baktı ılkınde benım gbı bırcok ınsanada bakılıyor dr oyle dıyorsa ona guvenın etrafınıdaki hurafelee deıl