Kızlar adetimden sayarsak 6+4 teyiz. Fakat geçen hafta gittiğimde doktor daha da küçük olduğunu söyledi hatta normal ultrasonda görünmedi alttan bakınca çok minik nokta görüldü. Kaç haftalık olduğunu söylemedi. Yani bunun hesabı nasıl yapılacak ben anlayamadım