Merhaba ben Çam Sakura Hastanesi’ne gidiyorum haftaya Salı 11. haftam da randevum var bu ikili testler yapılması gerekiyor muş ama sanırım Perinatolojiye sevk veriyorlar mış orada yapılıyor muş bilgisi olan var mı yani o gün yapılmıyor mu ya da ben gidip özelde yaptırıp sonucumu göstersem sürekli ultrasona girmek istemiyorum