Vücudun doğum için hazırlıklar yapıyor ilk hazırlığı da göğüsler yapar canım süt doluyor kaşıntı ve acı batma hissi olur bunlar normal bu yüzden doğumdan sonra çatlama vs olmasın bebeği emzirirken acı çekme diye lansinoh göğüs ucu kremi var şimdiden onu al kullan ebebek ya da eczaneden temin edebilirsin aynı durumu bende yaşadım çok iyi geldi şimdi 38 + 3 günlüğüm ☺️