Kucur Kızlar 4ve üzeri normal doguran varmı ?3900 bebegim ve suni vericekler sizce sezeryan mı tercih etmeliyim
xxR4bia Kucur cihazlar fazla ölçüyor genelde o yüzden normal doğum tercih ederdim ben. Benim bebeğime 3200 dediler 2900 doğdu😅 Bazen eksik de ölçülebiliyor ama genelde fazla oluyor
Dnmzzeda Kucur Geçen gün atandığım yaptı 4100 dediler doğum sonrası 3800 çıktı notmal denemelisin -300-500 olabiliyor
Kucur Selinmoon yani ilk hamileligim yanılma payı varmış ultrasonun daha fazla kilosu varsa diye korkuyorum
sudedemirr Kucur benim bebeğime 3200 dedi doktorum maşallah 2 hafta sonra 4110 doğdu. Bebeği riske atmayın derim ben ama siz bilirsiniz tabii
xxR4bia Kucur genelde yanlış oluyor kuzum ben hep öyle duydum, ben kendimi örnek veriyorum fazla ölçtüğüne. Ama bi tanıdığım da 3.5 ölçülüp 4 doğurmuştu
izobellaaa-_- Arkadaşımın bebeğine hep önde haftası dedi doktor çocuk bi doğdu 2500 o yüzden iri diye çok zayıf doğan var
Kucur denizalismom ay rabbim banada kolay dogum nasip etsin dikiş olur illaki ama on ıkınmada dogması iyi manşAllah
aresinannesi1 Kucur anne psikolojisi kadar bebekte de doğum bir travmadır 3900 olan bir bebek iri bir bebek ve bana kalırsa ne bebeği zorlamak lazım nede anneyi