Kızlar bebeğim 1 aylık ek olarak hip 1 numara veriyorum ama 2 numaraya ne zaman geçmem gerekiyor 40 dolunca mı doktor anne sütün yeterli dedi ama bebeğim cok emmiyor sağıp veriyorum bende sürekli de sağamıyorum günde 1 veya 2 kere mama veriyorum. Merak ettiğim 2 numaraya ne zaman geçmem gerekir ya da 1 numarayı daha ne kadar kullanabilirim