Hamileliğimde 4 ayrı doktor tarafından takip edildim. 2 tanesi de Prof dü. Miyom olduğunu doğumda bebeği çıkardıktan sonra farkedip aldılar. Ne kanamam oldu, ne sancım oldu. Nst de sancı 0-3 arası çıkıyordu genelde😃 baya da büyüktü çıkarınca gösterdi doktorum 😃