Arkadaşlar selam ben şuan 7+1 haftalık hamileyim ve Allah kısmet ederse kasım gibi doğum olacak çalışıyorum 32 haftada izne ayrılmak istiyorum merak ettiğim şu ki ben Ocak 18 de işe girdim 4 martta hamile olduğumu öğrendim doğum parası alabiliyor muyum devletten