Arkadaşlar Ankara’daki devlet hastanelerine gidip memnun kalan varmı tecrubeleriniz neler hangi hastaneyi önerirsiniz acab? Ben özelde tüp bebek tedavisi gördüm hamile kaldım ama devlette doğum yapmayı düşünüyorum biryandan da korkuyorum tabim ozellerin fiyatı uçmuş