Asuuu91 Temmuz ve ağustos anneleri ve bebekleri olarak bir facebook ya da whatsap grubu mu oluştursak Gerçi whatsapp bana çok uygun gelmiyor. Sürekli mesajlaşmalar numara vermeler biraz sıkıntı çıkarır.
Nesibeeeee mombarbie_ Asuuu91 merhaba İYİ geceler benm doktorumda nipt testi yaptır dedi randevu aldım sizce yapmak gereklimi