7+0 haftalik hamileyim. Doktor dun kalp atışını gormeyi bekliyordu. Duyamadik. Cok olumsuz konustu duyulmasi gerekiyordu direk cuma gunu kurtaj dedi. İki ayri doktora gidiyorum. Digeri dediki hersey normal kese ve degerler cok iyi yolk sacida gördük. Sadece erken bekleyecegiz dedi. Kurtaj diyen doktor bizi cok umutsuzlandirdi. Cok çok üzüldük. Gec dollenme olabilirde dedi doktor. Ayrica ultrason ekraninda pit pit atan birsey gorduk burda bi bebek olusumu var fakat haftasina göre gelişmemiş dedi.Bu durumu yasayan varmi kizlar lutfen yardimci olurmusunuz