Arkadaslar merhaba.hamileligimi mirac kandili gecesi ogrendik planlanan bi hamilelik degildi supriz oldu. Kime soylesek erkek olacagini ve allah tarafindan ismiyle geldigini soylediler. Ben boyle batil seylere pek inanan biri degildim hep ya kiz olursa dedim. Bugunki.kontrolde doktorumuz erkek oldugunu soyledi. Gercekten bukadar denk gelirmi sizcede 2.isim olarak mirac koymalimiyim cok sacma ama ruyasinda isim duyduklarini falan soyleyenleri duymustum. Benimkide boyle oldu batil inaclarim olmaamsina ragmen kafam karisti